کدام سیاره چهارمین سیاره بزرگ است؟

شرکت ها و افراد مختلف در این سیاره به دنبال چیزی به اسم Vault هستند. چه چیزی یک سیاره را مشخص می کند؟ گرافیک بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و توانسته تمام بخش های بازی را با تمام جزئیات نمایش دهد. سازنده های بازی از یک موتور ریج برای بازی استفاده کرده اند و این دلیلی برای گرافیک باکیفیت و بالای بازی است که تمام بخش های بازی با تمام جزئیات نمایش داده می شود. این بازی در سبک و ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است و کمپانی راک استار نورث بع عنوان سازنده و راک استار گیمز به عنوان ناشر بازی سعی کرده اند که این بازی را برای پلتفرم های مختلفی همچون ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه های شخصی و …

دارای ماموریت های متنوع و مختلفی است و بازیکن می تواند یک بازی پیش بینی نشده و خاص را تجربه کند. اما در کره زمین، سیستمی طراحی شده که نمک را از آب جدا می کند و سپس آن آب را در سراسر سیاره زمین پراکنده می سازد. پیش از این دانشمندان تصور میکردند که این سیاره فراخورشیدی که در منطقه قابل سکونت ستاره خود قرار دارد جرم آن حدود ۱.۳ برابر جرم زمین است اما اندازه گیریهای جدید نشان میدهد که پروکسیما بی حداقل در اندازه بسیار به زمین شباهت دارد.

سیاره ای که اکنون حیات از نوع کاملا ابتدایی در آن وجود دارد ( باکتری های یخ زده) و تحمل پذیر ترین جا در منظومه شمسی است که اگر ماشین ها و مراکز صنعتی را به این سیاره ببریم و این سیاره را داغ کنیم مثل زمین شرایطی دارای حیات به خود می گیرد. کوچولوئَکِ من، دلم مىخواهد باز هم غشغشِ خندهات را بشنوم. با این وجود که این مقاله در مورد نسخه اول سری Borderlands است که فقط برای نسل ۷ موجود است اما با توجه به این که در نسل هشتم هستیم و برخی از شما که شاید تنها کنسول نسل هشتم را در اختیار داشته باشند و به این سری نیز علاقمند شده باشند، ندانند که مجموعه ای از این بازی در نسل هشتم ریمستر شده است، بد نیست که قبل از نتیجه گیری این مطلب در مورد نسخه اول، اشاره ای هم به کالکشن این سری در نسل هشتم داشته باشیم.

عتیقی درباره امکان وجود حیات در این سیاره گفت: سیاره برجیس با توجه به وضعیت گازی بودن و شرایط پیچیده جوی نمیتواند دارای حیات حتی از نوع اولیه باشد، اما برخی از اقمار آن از جمله قمر آیو دارای سیستم آتشفشانی فعال، با ۲۰۰ آتشفشان است و قمر اروپا از اقمار گالیلهای که برای اولین بار توسط گالیله ایتالیاتی از درون تلسکوپ مشاهده شد؛ دارای اقیانوسهای منجمد سطحی بوده و بشر همواره به دنبال کشف راز حیات در بخشهای مختلف کائنات از جمله قمر اروپا در اطراف برجیس است. در تحقیقات اولیه تلسکوپ فضایی هابل به رصد این سیاره پرداخت و نشان داد که این سیاره تنها کمی از پلوتو بزگتر است.

با در دست نبودن دادههای لرزشسنجی، گشتاور لختی و جزئیات زمینشیمی از ساختار درونی سیاره زهره، آگاهی کمی از ساختار داخلی و ژئوشیمی این سیاره در دست است. ایران زمین تمدنی کهن و از نخستین تمدنهای بشری است که در جهان باستان بزرگترین سهم ها را در گسترش و پیشرفت تمدن بشری و «ابرتمدن هندوایرانی و اروپایی» داشته است و تمدن بشری تاکنون مدیون اوست هرچند که به دلیل کینه های تاریخی، غرب این تمدن را نادیده می گیرد و جلوی فرشگرد آنرا گرفته است. اشاره کرد که بازیکنان را قادر می سازند که حرکت های ویژه و خاصی در بازی انجام دهند.

از جمله مهم ترین و بارزترین ویژگی ها که باعث شوند از بازی های Left 4 Dead به عنوان یکی از بهترین بازی های دو نفره برای کامپیوتر یاد شود می توان به موارد زیر اشاره کرد. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کنند. Rayman Legends یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال 2013 توسط Ubisoft Montpellier ساخته و توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم های مختلفی همچون کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس و …

عرضه شده است. اگرچه امروزه بازی های پر ادعا و پر سر و صدایی در صنعت گیم وجود دارند اما بازی هایی مانند بازی Rayman Legends نیز وجود دارند که در سکوت و با هیچ ادعایی جایگاه خود را تثبیت می کنند. اگرچه سال های زیادی از عرضه این بازی گذشته است اما همچنان محبوبیت و جایگاه خود را در میان گیمرها حفظ کرده است. مواد متراکم به سمت مرکز سوق پیدا کردند و هسته را تشکیل دادند. جنگلهای ایالات متحده در نقشه بالا به خوبی دیده میشوند و هرچه رنگ سبز مناطق تیرهتر باشد، جنگل در آن مناطق انبوهتر و فشردهتر است؛ درختان بخش مهمی از اکوسیستم زمین را تشکیل میدهند و به عنوان مخازن شگفتانگیزی از کربن، جمعآوری اطلاعات دقیق و به روز از آنها اهمیت زیادی دارد.

سیاراتی که دورتر از خورشید تشکیل شده اند نسبت به سیارات نزدیک به خورشید سردتر بودند که آن ها توانستند این گازها را تحت جاذبه ی خود قررا دهند . از آنجایی که مدار استوایی زحل تقریباً شبیه زمین در ۲۷ درجه است، تغییرات زاویه سیاره نسبت به خورشید شبیه به زمین است و در این سیاره نیز همان چهار فصل مشاهده می شود. تصاویر نشان می دهند که غروب آفتاب در سیاره مریخ نیز زیبایی های خاص خود را به همراه دارد. گرافیک بازی از کیفیت بالایی برخوردار است و محیط بازی به زیبایی هرچه بیشتر طراحی شده است.

گرافیک بازی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و تمام جزئیات بازی را به صورت کامل نمایش می دهد. در این بازی تنوع بالای سلاح توجه بازیکنان را به خود جلب می کند و ماموریت ها و مراحل مختلف بازی هیجان و چالش های مختلفی برای بازیکن به همراه دارند. موسیقی و صداگذاری بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و باعث انتقال بهتر و راحت تر هیجان و حس بازی به گیمر می شوند. محیط بازی بسیار خوش ساخت است و گیمر می تواند ارتباط خوبی با آن برقرار کند. این بازی داستان یک تیم سارق را روایت می کند که با همکاری هم سرقت های مختلفی انجام می دهند و در این سرقت ها چالش ها و مشکلات زیادی را تجربه می کنند و بعد از آنکه در دزدی از یک بانک وارد آشفتگی های مختلفی می شوند با پلیس ها درگیری هایی پیدا می کنند.

اگرچه نمی توان از داستان بازی به صورت 100 درصد ابراز رضایت کرد اما با این وجود نیز می تواند به خوبی بازیکنان را درگیر کند و چالش های خاصی را پیش روی آنها قرار دهد. اگرچه روزهای مشتری کوتاه هستند، اما یک سال در سیاره مشتری بسیار طولانی است و حدود ۱۲ سال زمینی طول میکشد. ستارهشناسان ایرانی در سدههای نخستین اسلامی، واژه سیاره (به معنی «راهپیما») برای ترجمه واژه πλανήτης (پلانِتِس) یونانی بکار بردند. ماه هاله نشین، چه خرگاه در جهانگیری به معنی هاله آمده.

سرعت چرخش مواد در سحابی خورشید، مواد و گازهای موجود در سحابی را به نحوی تفکیک کرد که دو دسته سیاره شکل گرفتند. این بازی یک بازی معمایی متفاوت و خاص است و می تواند بازیکنان را برای مدت زمان زیادی سرگرم کند. موسیقی و صداگذاری های بازی به بهترین شکل و طبیعی ترین حالت ممکن انجام شده است و حس و حال و هیجانات بازی را به بهترین شکل ممکن به بازیکن منتقل می کند. موسیقی ها و صداگذاری بازی به بهترین شکل ممکن حس و هیجانات بازی را به بازیکنان منتقل می کند.

موسیقی و صداگذاری های بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند به خوبی حس و حال و هیجان بازی را به گیمرها منتقل کنند. «ژان رُنه روآ» دوره دبستان را در شهری کوچک که بیشباهت به جایی روستایی هم نبود، سپری کرد. زمانی که Gearbox نسخه اول این بازی را منتشر کرد توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و همین امر دلیلی برای ساخت نسخه بعدی بازی شد.

۶- ناسل: قسمت اصلی توربین بادی که رتور به آن متصل است را ناسل میگویند. این بازی مانند نسخه های پیشین حول شخصیت اصلی داستان یعنی ریمن روایت می شود که همراه دوستانش در یک جنگل طلسم شده سرگردان می شوند و با ماجراهای مختلفی و چالش های متنوعی مواجه می شوند. بازی های Left 4 Dead نیز از جمله بازی هایی است که در سبک ترسناک و تیراندازی اول شخص ساخته شده است و بازیکنان باید با انواع و اقسام زامبی ها مواجه شوند و برای زنده ماندن تلاش کنند.

بازی Payday 2 یکی دیگر از بازی هایی است که در سبک اکشن، ماجراجویی و تیراندازی اول شخص ساخته شده. بازی هایی که در ژانر ترسناک و تیراندازی ساخته می شوند همواره از محبوبیت و جایگاه ویژه ای در میان گیمرها برخوردار بوده و هستند. بازی destiny 2 یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شده است. هوش مصنوعی و شخصیت پردازی های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. هوش مصنوعی بازی، سیستم مبارزاتی و گان پلی بازی می تواند جذابیت های بازی را به خوبی افزایش دهد.

سایر ماههای همجهت و ماههای با فاصله بیشتر که در جهت عکس میچرخند هر سه سال یک مدار را تکمیل میکنند. مرحله سوم، بازدید از پروب های فضایی، توسط مدار یا پرواز است. استودیوی ولو برای این بازی از یک موتور سورس استفاده کرده است که موفقیت های زیادی برای آن به همراه داشت. شماره اول سری با کسب متای ۹۰ موفقیت چشم گیری کسب کرده بود، اما شماره دوم بنا به پیشرفتهای چشمگیر و جذابیت بسیارش، برای قرار گرفتن در لیست انتخاب شد، لازم به ذکر است که قرار گرفتن شماره دوم در لیست به معنای کم شدن ارزش شماره ابتدایی نیست.